Het Bestuur
Voorzitter
Frans Janssen
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Penningmeester
Carola de Ries
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Secretaris
Wim Doeleman
Controle
Danny Willems
Visstand en water beheer
Ferdie de Ries
Werk comissie
Theo Kroon
Ledenadministratie
Robbert Huilmand
Website en Facebook
Youri Schouten
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Algemene bestuursleden
Kees van Duinen & Ferdie de Ries
Contributie 2023
De contributie is voor aankomend jaar 2023 gelijk gebleven, alleen de dameskorting is komen te vervallen.
U ontvangt geen lidmaatschapskaart meer de Vispas van NHV De Voorn is voldoende om aan te tonen dat u mag vissen op ons vereniging water.
Hieronder ziet u de bedragen van het lidmaatschap N.H.V. De voorn voor 2023.
VISpas standaard automatische incasso | € 54,00 |
VISpas standaard acceptgiro, IDEAL, overschrijving | € 59,00 |
Extra VISpas* standaard automatische incasso | € 33,75 |
Extra VISpas* standaard acceptgiro, IDEAL, overschrijving | € 38,75 |
JeugdVISpas standaard automatische incasso | € 18,00 |
JeugdVISpas standaard acceptgiro, IDEAL, overschrijving | € 23,00 |
Tentsticker | € 10 |
Senioren korting 65+ | - € 11,00 |
*Als NHV De Voorn niet je enige (hoofd)vereniging is maar je ook nog ergens anders lid bent. | |
Klik hier voor het online aanvragen VISpas N.H.V De Voorn
Voor het aanvragen van een tentsticker voor 2023 graag een mail sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met de volgende gegevens :
Voornaam :
Achternaam :
Adres :
Postcode :
Woonplaats :
Vispasnummer :
En een bewijs van betaling a 10,- op rekeningnummer : NL02INGB0000903054
Na ontvangst van de betaling wordt de tentsticker zsm naar u toegezonden.
De tensticker dient u op de achterzijde van de vispas te plaatsen .
Nieuwsbrief:
Nieuwsbrief : December NHV de Voorn.
Op 14 december heeft de Algemene Leden Vergadering plaats gevonden bij Brasserie Lindenholt.
Ca 40 leden hebben de moeite genomen om tijdens het WK voetbal de vergadering bij te wonen om o.a. te stemmen voor een nieuw bestuur, meedenken hoe verder met de nachtvispas, een oordeel geven op een voorgestelde begroting en wat te doen met het 100-jarig bestaan.
Op zich was het een bijzondere positieve vergadering, waarbij zorgen werden geuit en kritische vragen werden gesteld.
Het financieel verslag en kascontrole is uitgelegd en akkoord bevonden door de ALV
Nadat het nieuw te kiezen bestuur zichzelf heeft voorgesteld is er overgegaan naar een stemronde, de uitkomst hiervan is dat de te kiezen leden unaniem gekozen zijn.
Frans Janssen Voorzitter
Carola de Ries Penningmeester
Wim Doeleman Secretaris
Robbert Huilmand Leden administratie
Theo Kroon Werk commissie
Mario Roelofs Vis/water beheer
Youri Schouten IT web en facebook
Arie Voorsma Hoofd Controle
Danny Willems Hoofd Controle
Kees van Duinen Algemeen
Ferdie de Ries Algemeen
De voorgestelde ideeën over de veranderingen t.a.v. de nachtvispas ( tentvergunning ) is met de ALV besproken en goedgekeurd. Dit betekent weer terug naar de tentsticker en verlaging naar 5€.
Stel de aanvraag voor de tentsticker nog even uit er moet nog het e.a. worden gewijzigd op het aanvraagformulier op de website, deze wijziging zal zo spoedig mogelijk worden uitgevoerd.
Voorts waren we aangenaam verrast dat via een oproep er tijdens de ALV er vrijwilligers en zelfs een bestuurslid zich hebben opgegeven. Om de vereniging met hand en span diensten bij te staan.
We gaan op zeer korte termijn samen met de betrokkene bekijken hoe we hier invulling aan gaan geven.
Namens de NHV de Voorn wensen wij ieder lid en hun familie fijne feestdagen en gezond en gelukkig en vooral een visrijk nieuwjaar.
Algemene Leden Vergadering
Aankondiging ALV 2022:
Op 14 December zal er een Algemene Leden Vergadering gehouden worden.
WAAR : Grand Café Lindenholt (voorheen Het Zwaantje). Het adres is Sint Agnetenweg 77, 6545AV Nijmegen. Inloop vanaf 19.00 uur, start vergadering 20.00 uur
In eerdere berichtgeving via de mail is aangekondigd dat de ALV zou worden gehouden bij De Vink in de Ooij, echter hebben we deze locatie moeten wijzigen i.v.m. onvoorziene omstandigheden
We hopen op een grote response opdat de genomen besluiten op die avond voldoende draagkracht zullen hebben.
Voorlopige agenda ALV 14 December 2022
1 Opening
2 Finacieel verslag/ Kas controle
3 Verkiezing nieuw bestuur
4 Begroting 2023
5 100 jarig bestaan NHV de Voorn
6 inbreng ideeen/suggesties eigen leden.
7 Rondvraag.
8 Afsluiting
Meld je aan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of via de rubriek agenda.
Oproep aan alle leden
Geacht NHV de Voornlid,
Met dit schrijven willen we je op de hoogte brengen van een aantal ontwikkelingen bij de NHV De Voorn die mogelijk gevolgen kunnen hebben voor het voortbestaan van de vereniging. We willen je daarom met klem verzoeken deze brief aandachtig door te lezen, te delen met andere leden die we wellicht niet hebben kunnen bereiken.
We hebben een nieuw bestuur nodig, het interim-bestuur wat nu nog uit vier bestuursleden bestaat heeft besloten om alle bestuursfunctie vacant te stellen. De reden hiervoor is dat we op dit moment en in deze vorm onvoldoende mogelijkheden zien, om bestuurlijk zo verder te gaan en eventuele activiteiten te organiseren die aansluiten bij de wensen van de leden.
Om het tij te keren is er om te beginnen een nieuw bestuur nodig. Een bestuur met een frisse blik gericht op de toekomst. Een nieuw bestuur dat bestaat uit mensen met voldoende kwaliteiten op verschillende vlakken, maar ook mensen die echt tijd willen en kunnen besteden aan NHV de Voorn. Daarnaast is er een groep vrijwilligers nodig die samen met het bestuur de schouders eronder zetten en meedenken over uitvoering van taken die bij een vereniging als NHV de Voorn horen.
Wat betekent dit concreet voor de dagelijkse gang van zaken bij NHV de Voorn, het huidige interim-bestuur gaat tijdelijk verder en dat wil zeggen dat we bestaande zaken zullen uitvoeren en afhandelen. Echter zullen we geen nieuwe activiteiten opstarten. We zullen er wel alles aan doen om het 100-jarig jubileum van de vereniging door te laten gaan.
De volgende bestuursfuncties zijn beschikbaar: Voorzitter, Penningmeester, Secretaris, Vis- en waterbestand beheer, Leden administratie, Hoofdcontroleur, Werk commissie, Wedstrijd commissie en algemeen bestuurslid.
Denk jij die rol te kunnen vervullen of ken je mensen die zich op bestuursniveau willen inzetten laat het dan weten. We zijn graag bereid om geïnteresseerde alles te vertellen over het bestuur en samen te kijken of een bestuursfunctie iets voor je is.
Dus als je je geroepen voelt om deel uit te maken van het nieuwe bestuur om de vereniging weer nieuw leven in te blazen meld je dan aan op onderstaand e-mailadres.
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Er zal een ingelaste ledenvergadering gepland worden waar we ons besluit nogmaals toelichten en is er ruimte om vragen te stellen. Ook zijn we benieuwd of er zich mensen beschikbaar willen stellen voor het bestuur of als vrijwilliger. Mocht het zo zijn dat er zich niemand kandidaat stelt voor het bestuur dan moeten we ons gaan afvragen met zijn allen of deze vereniging nog wel een toekomst heeft.
Gezien het belang van deze ledenvergadering hopenwij zoveel mogelijk leden te verwelkomen.
De Algemene Leden vergadering zal woensdag 14 december 2022, om 20:00 uur, worden gehouden bij:
Grand Café Lindenholt (voorheen Het Zwaantje). Het adres is Sint Agnetenweg 77, 6545AV Nijmegen. Inloop vanaf 19.00 uur, start vergadering 20.00 uur.
Hartelijke groet het interim-bestuur.
100 jarig bestaan NHV De Voorn
100 Jarig bestaan NHV De Voorn.
Zoals de meeste wel al zullen weten bestaat onze vereniging in 2023 Honderd jaar.
Ook al bestaat het interim-bestuur nog maar uit vier mensen, willen we toch proberen om hier een feestelijk jaar van te maken.
Hiervoor hebben we jullie hulp voor nodig, zijn er leden die zich willen opgeven om deel te nemen in een feestcommissie en of ideeen hier over hebben.
De feestcommissie zal maximaal uit 4 tot 5 personen bestaan.
Geef je dan op via: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
We hopen op een flinke response.
Groet interim bestuuur,